luni, 16 iulie 2012

Soapta in miez de noapte...

  "Suntem singuri pe-o plaja, e spre apus, din departare se-aude ritmul lent al unei melodii... Tu stai pe plaja uitandu-te la privelistea marii, eu vin usor in spatele tau si te imbratisez, corpul meu face un crescendo si printr-un bodywave, inainte sa-ti dai seama am inceput sa dansam. Fara sa realizezi eu am preluat controlul, brusc ai devenit o adevarata dansatoare, corpurile noastre se apropie din ce in ce mai mult pana cand totul devine o imbratisare cu mici pasi ocazionali. Mainile mele aluneca incet pe spatele si pe sanii tai, pentru cateva momente suntem doar noi...nimic altceva. Iti sprijini capul pe umarul meu apoi incep sa-ti sarut gatul urcand usor spre buze...
   Te iau in brate continunand sarutarile, iar dupa apus te duc in camera usor luminata. Intre noi e un mic joc cu buzele pe pielea celuilalt.. Continui sarutarile pana tu imi dai bluza jos urmand sa fac acelasi lucru si cobor usor prin sarutari de la gat pana la abdomen...
   Incerc sa prelungesc preludiul cat mai mult...
   Te las sa plutesti si sa visezi..."



Atat...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu