luni, 22 august 2011

Trezita la realitate...

                   
 Azi am fost intr-unul din momentele in care pur si simplu am vrut sa stau singura fara sa raspund la telefon,fara sa vorbesc,fara sa fac nimic...pur si simplu sa stau. Toata ziua am avut starea asta...Am plecat de-acasa,unde parca simteam ca ma sufoc si m-am dus in parc,pe iarba,langa lac si m-am gandit...M-am relaxat,m-am descarcat sufleteste,am inceput sa plang,m-am calmat....sau cel putin asa am avut impresia.   Am avut un moment in care pur si simplu am avut impresia ca ma calmez,ca vad totul altfel... Un moment pe care il urasc,il urasc pentru ca dureaza putin,mult prea putin...
   Am plecat din parc si in drum spre casa am auzit o melodie absolut superba,chiar daca ea era data la sonor minim si d-abea se auzea.Fiind intr-o stare tampita m-am oprit , m-am asezat pe jos si am inchis ochii ascultand melodia.In acelasi loc in care cu o zi in urma am stat fericita si am ras,tot pe jos,acum eram trista.  Lumea trecea pe langa mine , nu stiu daca se uitau sau nu... Auzeam doar pasii oamenilor trecand pe langa mine...Nu ma interesa...Imi era rau psihic...Voiam doar sa stau si sa ascult melodia care parca ma calma... sa stau fara sa zic sau sa fac nimic...
  Stii cum e cand parca ai cel mai frumos vis din viata ta si dintr-o data te trezesti din cauza unui zgomot ? Asa am patit eu...Melodia care desi se auzea foarte incet, in capul meu era la maxim, dintr-o data se opreste din cauza  unor rasete si a unor monede aruncate pe jos... In jurul meu era un grup care radea...  In mod normal m-as fi simtit penibil,dar acum nu ma interesa. Voiam doar sa-mi revin,sa ies din starea in care intrasem...
   Am asteptat sa plece,m-am ridicat si am plecat...

 Melodia era de la RHCP-Snow
Enjoy!

2 comentarii: