luni, 27 februarie 2012

Baietii,mai sensibili decat credeam.

 Iar sunt intr-una din zilele alea in care am O GRAMADA de treaba si nu am nici cel mai mic chef sa duc la sfarsit treburile si nu fac altceva decat sa scriu pe blog...

 So...astazi am avut ocazia sa imi petrec o buna parte din zi inconjurata doar de baieti si am ajuns la anumite concluzii, anume ca:
Baietii cand ies in oras sunt aproape exact la fel ca fetele, se plang de problemele lor in dragoste,se plang de modul in care arata si barfesc poate chiar mai mult decat noi,singura diferenta ar fi ca mai vorbesc si despre sport...
Well, cum spuneam, astazi am avut ocazia sa stau o buna parte din zi doar cu 4 tipi, sa-i ascult cum se plang de problemele lor in dragoste, sa-i vad cat se ingrijoreaza ca nu le raspunde prietena la telefon (asta in cazul in care aveau prietena), sa-i ascult cum se plang ca anumite tipe nu impartasesc aceleasi sentimente cu ei si sa-i vad tristi din cauza asta si mai ales sa-i ascult cum barfesc mai rau ca fetele, pentru ca da, sincer, fetele barfesc foarte mult, dar azi am ajuns la concluzia ca si baietii barfesc la fel de mult.


  La concluziile astea n-am ajuns doar dupa ziua de azi, am ajuns dupa mai multe iesiri cu baieti, iesiri in care i-am analizat si am vazut ca nu sunt chiar asa cum credeam, spre exemplu am iesit odata cu un tip si s-a intamplat acelasi lucru. La inceput am zis ca o sa fie o iesire draguta in care o sa vorbim despre lucruri mai picante,o iesire in care o sa se intample poate ceva mai special..., dar n-a fost asa. Am mers cu tipul asta la o cafenea unde ne-am luat o ciocolata calda (mai eram cu inca o prietena) si nici bine nu ajunsesem ca a inceput sa barfeasca 3 sferturi din liceu,atat baieti cat si fete... Da,a fost cam ciudat. A fost cam ciudat cand eu ma asteptam sa se intample altceva si tot ce am facut a fost sa il ascultam si, evident, avand barfa in sange, sa barfim si noi cu el. A fost ciudat pentru ca in sfarsit ieseam cu el si am avut initial cu totul alta idee de iesire...Whatever...



Da,baietii sunt mult mai sensibil (si barfitori!!!:D) decat am crezut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu